loading...
معرفی انواع حافظه و حافظه جانبی لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت
م. استوریج بازدید : 253 دوشنبه 09 دی 1398 نظرات (0)
 

فلش مموری یا حافظه فلش از بهترین و پر استفاده‌ترین ابزار ذخیره سازی اطلاعات به حساب می‌آید. در این مطلب به راهنمای خرید بهترین فلش مموری خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بهترین-فلش-مموری

700x409 (722x422)
20.07 KB

بهترین فلش مموری های 2019 کدامند؟

برای خرید فلش مموری مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کرد شامل فضای فلش، سرعت انتقال داده و پشتیبانی از USB3 می‌باشد. سایر موارد مثل داشتن برنامه‌های امنیتی و هماهنگی با چنین اپلیکیشن‌هایی از مزایای یک فلش به حساب می‌آید. افزون بر این ضد آب بودن و مقاومت در برابر گرد و خاک و ضربه نیز یکی دیگر از مزایای فلش است که باعث بالا رفتن ماندگاری آن خواهد شد. در ادامه قصد داریم بر اساس همین نکات به معرفی بهترین فلش مموری های سال بپردازیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی بهترین فلش مموری های 2019

در ادامه به بهترین فلش مموری های 2019 معرفی خواهند شد.

فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 ظرفیت 16 گیگابایت

بهترین-فلش-مموری-2019

 

کروزر بلید CZ50 یک فلش‌مموری ساده با بدنه‌ای به رنگ مشکی-قرمز مات است که توسط کمپانی سن‌دیسک طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. بدنه‌ی مات این فلش‌مموری باعث شده که اثر انگشت و لک به‌راحتی روی آن باقی نماند. ترکیب رنگ مشکی و قرمز همراه با طراحی منحنی‌شکل، زیبایی خاصی به این محصول بخشیده‌ است.

فلش‌مموری کروزر بلید CZ50 یکی از بهترین فلش مموری های 2019 است که برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 بهره می‌برد؛ پس قادر است حداکثر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه را به شما ارائه دهد؛ البته این محصول با رابط قدیمی‌تر USB 1.1 نیز سازگاری کامل دارد؛ اما متاسفانه از رابط پرسرعت USB 3.0 پشتیبانی نمی‌کند. طراحی بدون درپوش این فلش‌مموری، نگرانی گم‌شدن درپوش فلش‌مموری را از بین می‌برد؛ ولی باید کمی بیشتر مراقب باشید تا گردوغبار داخل شیار رابط USB آن نشود. اگر به قسمت انتهایی این فلش‌مموری نگاه کنید، می‌توانید شیاری را که برای اتصال بند طراحی شده است، بیابید. این شیار به شما در حمل و نقل محصول کمک زیادی می‌کند و همچنین امکان اتصال فلش‌مموری را به کوله‌پشتی، دسته کلید و… فراهم می‌سازد تا ضریب گم‌شدن آن کمتر شود.

شرکت سن‌دیسک به فکر افرادی هم بوده است که می‌خواهند روی این فلش‌مموری اطلاعات شخصی و مهمشان را ذخیره کنند؛ به همین منظور یک نرم‌افزار امنیتی برای این محصول در نظر گرفته است که با نصب‌کردن آن می‌توان برای اطلاعات مهم رمز گذاشت. درکل می‌توان گفت که کروزر بلید CZ50 یک فلش‌مموری شیک و ساده با قیمتی مناسب است. این محصول برای افرادی که به یک فلش‌مموری ساده و مطمئن برای جابه‌جایی اطلاعات نیاز دارند که قابلیت گذاشتن رمز(از طریق نرم‌افزار) هم داشته باشد اما به سرعت بسیار زیاد نیاز ندارند، یک انتخاب مناسب است. در واقع می‌توان گفت این محصول بهترین فلش مموری برای ماشین و خودرو به حساب می‌آید.

مدل فلش Cruzer Blade CZ50
شرکت سازنده سن دیسک
ظرفیت 16 گیگ
رابط USB 2.0
سرعت انتقال 480 مگابیت بر ثانیه
سایر ضد اثرانگشت و لک

 

فلش مموری ای دیتا مدل C906 ظرفیت 32 گیگابایت

بهترین-فلش-مموری-های-2019

 

C906 یک فلش مموری با ظاهر کلاسیک است و جزء بهترین فلش مموری های 2019 به شمار می رود که در دو رنگ سفید و مشکی و توسط کمپانی Adata طراحی و تولید شده است. این فلش مموری، ماهیت خود را از طراحی مدرن می‌گیرد که آن را به یک وسیله‌ ذخیره‌سازی به‌روز و کاربردی تبدیل کرده است.

C906 با گوشه‌های گرد طراحی شده و دارای بدنه‌ای براق است که ظاهر آن را چشم‌گیر کرده است، همچنین طراحی با درپوش این فلش مموری به گونه‌ای است که می‌توانید برای جلوگیری از گم کردن درپوش به صورت دستی آن را در انتهای فلش قرار دهید. C906 در ظرفیت‌های 2 تا 32 گیگابایت تولید شده و می‌توان آن را وسیله‌ی مناسبی برای پاسخ‌گویی به نیاز سطح وسیعی از کاربران دانست.

توانایی C906 برای ذخیره‌سازی، حمل و انتقال انواع فایل‌های شما، از طریق رابط USB2.0 آن را تبدیل به وسیله‌ای می‌سازد که باید همیشه به همراه داشته باشید. البته این فلش مموری از رابط USB 1.1 نیز پشتیبانی می‌کند. فلش مموری‌های شرکت Adata نرم‌افزارهای با ارزشی را نیز به همراه دارند. ابزار OS to GO به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید DVD ویندوز 7 خود را از روی دیسک به دستگاه‌های ذخیره‌سازی قابل حمل Adata منتقل نمایید. به این شکل شما به راحتی قادر به نصب Windows 7 با استفاده از قابلیت بوت نمودن کامپیوتر خود از طریق پورت USB بدون نیاز به درایو نوری می‌باشید. نرم‌افزار UFD to Go، ابزار قدرتمندی است که شما را برای هماهنگ کردن یا یکسان‌سازی اطلاعات(Synchronization)، ایمیل‌ها و لینک‌های مورد علاقه(Favorites) کمک نموده و به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات خود را همیشه به همراه داشته باشید.

مدل فلش C906
شرکت سازنده ای دیتا
ظرفیت 32 گیگ
رابط USB 2.0 و USB 1.1
سرعت انتقال 480 مگابیت بر ثانیه
سایر سازگار با تمام سیستم عامل‌ها

 

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Touch T01 ظرفیت 32 گیگابایت

بهترین-فش-مموریهای-2019

 

هنگامی که  Touch T01 به پورت USB متصل می‌گردد تنها 1.3 سانتی‌متر از طول آن در دید قرار می‌گیرد، این جاست که شما قادرید لپ‌تاپ یا تبلت خود را بدون این که نیاز باشد فلش مموری را جدا نمایید، در داخل کیفتان قرار دهید و به راحتی آن‌را با خود حمل کنید. شاید از این نظر این فلش بهترین فلش 2019 باشد.

این محصول از حافظه‌ی 32 گیگابایتی بهره می‌برد و به دلیل بهره‌بری از تکنولوژی COB، فلش مموری Silicon Power Touch T01 ضد آب، ضد شوک و لرزش و در برابر گرد و غبار مقاوم است. Touch T01 به شکلی فشرده طراحی شده، که مفهوم زیبایی آن را نشان می‌دهد. سطح زبر این محصول مانع بجای ماندن اثر انگشت و لکه میشود.

طراحی بدون قاب این فلش مموری بسیار کاربرپسند است. این محصول مجهز به یک زنجیر کارامد است که احتمال گم شدن فلش مموری را کاهش می‌دهد. Touch T01 برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 بهره می‌برد و قادر است سرعت مطلوبی به شما ارایه دهد. این محصول با اغلب سیستم عامل‌ها سازگاری دارد و می‌توان از آن در هر دستگاه مجهز به پورت USB استفاده کرد. درنهایت اگر به دنبال یک حافظه‌ی امن و مطمئن برای انتقال اطلاعات با ارزش خود هستید Touch T01 انتخاب مناسبی است.

مدل فلش Touch T01
شرکت سازنده سیلیکون پاور
ظرفیت 32 گیگ
رابط USB 2.0 و USB 1.1
سرعت انتقال 480 مگابیت بر ثانیه
سایر مقاوم در برابر آب، ضربه، شوک و لرزش

 

فلش مموری اپیسر مدل AH111 ظرفیت 32 گیگابایت

حافظه-فلش-2019

 

AH111 یک فلش مموری بسیار کوچک می‌باشد که توسط کمپانی اپیسر طراحی و تولید شده است. این فلش مموری به قدری کوچک است که در زمان تولید، لقب کوچک‌ترین فلش مموری دنیا را به خود اختصاص داده بود. دیگر ویژگی فلش مموری AH111 طراحی زیبای بدنه آن است همچنین قسمت بالای این محصول که به صورت شیشه‌ای و در دو رنگ سفید و آبی طراحی شده است.

رنگ آبی AH111 از گل رز آبی چینی الهام گرفته شده، البته این گل در دنیای واقعی وجود ندارد ولی در افسانه‌های چینی یک گیاه اشرافی خوانده می‌شود. فلش مموری AH111 از فن‌آوری Mini COB بهره می‌برد که قابلیت‌هایی چون مقاوم بودن در برابر آب، ضربه و گردوغبار را برای آن به ارمغان آورده است. متأسفانه این محصول از رابط USB 2.0 بهره می‌برد و با رابط USb 1.1 نیز سازگار است ولی از رابط پرسرعت USB 3.0 پشتیبانی نمی‌کند. ناگفته نماند کمپانی اپیسر در طراحی این فلش مموری به حفظ محیط زیست هم توجه خاصی داشته است. شما می‌توانید بسته به نیاز خود، فلش مموری AH111 را در ظرفیت‌های 4 تا 32 گیگابایت انتخاب نمایید.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به وجود نرم‌افزار ACE هم اشاره کرد که قابلیت افزایش ظرفیت فلش مموری را تا 50 درصد به شما می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت که AH111 برای افرادی که به یک فلش مموری بسیار کوچک، سبک وزن، مقاوم در برابر آب، ضربه و گردوغبار نیاز دارند ولی سرعت بالا برای آن‌ها اهمیت ندارد، یک انتخاب بسیار مناسب است. اما اگر فردی با همین نیازها به سرعت بالاتر فکر می‌کند می‌تواند فلش مموری UD311 کمپانی ای دیتا را انتخاب نماید البته باید درنظر داشت که UD311 بدنه فلزی ندارد. این فلش یکی از بهترین فلش مموری های 2019 است.

مدل فلش AH111
شرکت سازنده اپیسر
ظرفیت 32 گیگ
رابط USB 2.0
سرعت انتقال 480 مگابیت بر ثانیه
سایر مقاوم در برابر آب، شوک و لرزش و گردو خاک

 

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 ظرفیت 32 گیگابایت

بهترین-حافظه-فلش-2019

 

شرکت سن دیسک محصولی را با نام Ultra Dual Drive M3.0 روانه بازار کرده که درواقع یک فلش مموری با طراحی بسیار خاص است. این فلش‌مموری که از بهترین فلش مموری های 2019 است می‌تواند تا ظرفیت 32 گیگابایت میزبان اطلاعات شما باشد. فلش‌مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 دارای دو درگاه USB3.0 و microUSB است. درگاه USB3.0 این محصول می‌تواند اطلاعات را با سرعت بالا توسط رایانه انتقال دهد. درگاه microUSB این فلش‌مموری هم می‌تواند بدون نیاز به هیچگونه مبدلی به تلفن‌همراه یا تبلت شما متصل شود و به انتقال و ذخیره‌سازی اطلاعات بپردازد. باید به این نکته توجه کرد که برای اتصال Ultra Dual Drive M3.0 به تلفن‌همراه یا تبلت، حتما دستگاه شما باید از OTG پشتیبانی کند.

سرعتی که شرکت سن دیسک برای انتقال اطلاعات توسط این محصول ارایه کرده تا 150 مگابایت بر ثانیه است که معمولا سرعت واقعی که توسط کاربر تجربه خواهد شد، مقدار کم‌تری از این خواهد بود. برای محافظت از درگاه USB3.0 این فلش‌مموری، یک درپوش سیلیکونی برای آن در نظر گرفته شده که می‌تواند در برابر نفوذ گردوغبار مقاوم باشد. جنس بدنه‌ی Ultra Dual Drive M3.0 از پلاستیک با کیفیت بوده که می‌تواند در برابر بسیاری از صدمات روزمره مقاومت خوبی از خود نشان دهد. فلش‌مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 در قسمت کناری خود از یک شیاربرای اتصال به جاسوییچی بهره می‌برد که می‌تواند تا حد زیادی احتمال گم شدن فلش‌مموری را کم کند.

مدل فلش Ultra Dual Drive M3.0
شرکت سازنده سن دیسک
ظرفیت 32 گیگ
رابط microUSB و USB 3.0
سرعت انتقال 5 گیگابیت بر ثانیه
سایر پشتیبانی از اپلیکیشن SanDisk Memory Zone

 

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Flair CZ73 ظرفیت 32 گیگابایت

بهترین-حافظه-فلش-مموری

CZ73 Ultra Flair یک فلش‌مموری ساده و کوچک و جژء بهترین فلش مموری 2019 است کهبا ظاهری شیک و زیباست که شرکت «سن‌دیسک» آن را طراحی و تولید کرده است. سن‌دیسک یک شرکت فعال در حوزه‌ی تولید انواع فلش‌مموری و مموری‌کارت است که در سال 1988 در آمریکا بنا نهاده شد و از سال 2015 به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت وسترن دیجیتال(Western Digital) فعالیت می‌کند.

Cruzer CZ73 Ultra Flair دارای بدنه‌ای فلزی و شکیل است که در همان نگاه اول شما را مجذوب خود می‌کند. فلش‌مموری SanDisk Cruzer CZ73 Ultra Flair از پورت USB 3.0 بهره می‌برد؛ بنابراین یک فلش‌مموری بسیار سریع و مطمئن برای جابه‌جایی و ذخیره‌سازی فایل‌های مهم شماست که با پورت‌ USB 2.0 هم سازگاری کامل دارد. این محصول در ظرفیت‌های 16, 32, 64 و 128 گیگابایتی ساخته شده است.

مدل فلش Ultra Flair CZ73
شرکت سازنده سن دیسک
ظرفیت 32 گیگ
رابط USB 3.0 و USB 2.0
سرعت انتقال 5 گیگابیت بر ثانیه
سایر قابلیت رمزگذاری فایل‌ها

 

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 ظرفیت 64 گیگابایت

بهترین-فلش-های-2019

 

فلش‌مموری Ultra Dual Drive M3.0 توسط شرکت سن دیسک طراحی و روانه بازار شده است. این فلش‌مموری می‌تواند تا ظرفیت 64 گیگابایت میزبان اطلاعات شما باشد. جنس بدنه‌ی Ultra Dual Drive M3.0 از پلاستیک با کیفیت بوده که می‌تواند در برابر بسیاری از صدمات روزمره مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

فلش‌مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 دارای دو درگاه USB3.0 و microUSB است. درگاه USB3.0 این محصول می‌تواند اطلاعات را با سرعت بالا توسط رایانه انتقال دهد. درگاه microUSB این فلش‌مموری هم می‌تواند بدون نیاز به هیچگونه مبدلی به تلفن‌همراه یا تبلت شما متصل شود و به انتقال و ذخیره‌سازی اطلاعات بپردازد. باید به این نکته توجه کرد که برای اتصال Ultra Dual Drive M3.0 به تلفن‌همراه یا تبلت، حتما دستگاه شما باید از OTG پشتیبانی کند.

سرعتی که شرکت سن دیسک برای انتقال توسط این محصول ارایه کرده تا 150 مگابایت بر ثانیه است که معمولا سرعت واقعی که توسط کاربر تجربه خواهد شد مقدار کم‌تری از این خواهد بود. فلش‌مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 از بهترین فلش مموری های 2019 است و به خوبی با سیستم‌عامل‌های رایج از جمله با نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز سازگار است.

مدل فلش Ultra Dual Drive M3.0
شرکت سازنده سن دیسک
ظرفیت 64 گیگ
رابط microUSB و USB 3.0
سرعت انتقال 5 گیگابیت بر ثانیه
سایر

پشتیبانی از اپلیکیشن SanDisk Memory Zone   

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 2,837
  • بازدید کلی : 25,551